15 Ağustos 2012 Çarşamba

kısa süreli arkadaşlık


Burda Aiesec evlerinde kalan birsürü insan her gün yemek pişiriyor. Ben de gidip yardım falan ediyorum bazen. Çoğu zaman gidip sadece yiyorum. Bu akşam birsürü sarımsak soydum. Zaten pis kokuyorum, üstüne bir de sarımsak kokusu eklendi. Oh mis.



Kısa süreliğine yurtdışına gitmenin en güzel şeylerinden biri kısa sürekli arkadaşlıklar.Orda edindiğin arkadaşlarına karşı hiçbir sorumluluğun yok. Zaten az zamanın var; herhangi bir sorun olduğunda içlerinden birine gıcık kaptığında sallamıyorsun, ya da gidip gidip hemen başka birine yamanıyorsun. Zaten de sınırlı zaman olduğu için herkes birbirine karşı ayrı bir sabırlı ayrı bir sevecen.

Lisedeki en iyi arkadaşınla aynı ilişkiye artık sahip olmadığın için üzülmene gerek yok. Çok sevdiğin birisi sana aynı değeri vermiyor, beni onu şu kadar seviyorum o beni şu kadar seviyor diye zırlamana gerek yok. Başka bir arkadaşın sözünü tutmadı diye sinirlenmene gerek yok. Arkadaş grubundaki en değerli insan olmadığın için egonu şişiremediğine yanmana gerek yok.

Sadece geri döndüğünde, aynı kürenin sağında solunda aşağısında senle aynı anda yaşayan, aynı anda yürüyen, aynı anda esneyen, aynı anda merdivenleri çıkan, aynı anda konuşan insanlardan bazılarıyla tanıştığın ve onlarla harika anlar yaşadığın için mutlu ol gitsin.  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder